Just chilling

tjenare, mitt lov har börjat as bra! I fredags så drog jag, jenna & diza på fest i roxnäs. Sen sov jag hos jenninen, på lördagen så träffade jag traicy och var med henne. På söndagen så sov jenna hos mig, fast vi drog till en som heter tobias och tillbringade vår tid där för de mesta. Måndagen så drog jag, jenna och diza till årby och träffa några kompisar sen så drog jag och träffa traicy sen stack jag hem. Igår så bjöd Ida-lie på lunch, myyysigt! Sen sov jag hos jenna, vi kolla på film och myste bara. Och nu sitter vi i hennes rum och bara chillar! 

Faan va gott julmust är, driver inte!



Jag och min underbara vän jenna, gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Marina

KUSIN!

Har du tid och träffas nån dag på lovet? :) ♥

2011-11-02 @ 21:20:27
URL: http://mariiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0