update och en stukad tå

torsdag: jag låg och kolla film med jenna ungefär hela dagen, sen så gick jag till mina kusiner och träffade dom en stund. Vi gjorde inte så mycket. 

Fredag: Ida och Marina, mina kusiner sov över hos mig. Vi baka, spela och kolla film,
as mysigt!

Lördag: Var bara hemma och myste med familjen. 

Söndag: jag och cassie var uppe hela natten, vi tyckte de var ovärt och sova. 

igår natt så skulle jag och cassandra gå in till köket och äta, och helt plötsligt börjar skåpet skaka och vingla så en stor fet jävla kockbok ramlar på min tå, så aa nu är den stukad, skönt!

Kommentarer
Postat av: Marina

haha fett med otur :p

2011-11-07 @ 20:52:38
URL: http://mariiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0