så typiskt mig

Hej idag har jag vart i vilsta typ hela dan och hjälpt till med nån uppvisning och tävling.
det gick jätte braa och, sen kände jag fört och hoppa trampolin.
Och då låg robin i gropen och jag skulle göra en vanlig frivolt över han.
men jag råkade göra dubbel, och jag kom typ med världens fart.
Och det var en sån här hård matta i gropen. Sen när jag körde så landa jag på nacken.
Man hörde när det knäcktes ;sss
Typ helt stel just nu, så förmodligen kommer jag inte va med på träningen på måndag.
Men jag kommer dit iallafall :D
Så allt jag kan göra är väll och vila -.-'

Kraam Caroline ♥

Kommentarer
Postat av: simone

sv: hallå going! ursäkta att jag svarar sent ibland, ligger efter lite ^^ Hur är söndagsmåendet? :)

2010-04-18 @ 16:05:40
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0