Onsdag

Dålig uppdatering, jag vet och det suger när nått sånt händer.
Men iallafall, Från Lördag till tisdag har jag varit med Linda.
Medans Mamma & Pappa, Cassie o richard har varit i västervik så var jag hos linda.
orkade inte följa med och campa, har ju endå redan campat i leksand :)
Men iallafall, det var awesome hos Linda, vi har gjort väldigt mycket.
Det känndes som vi åt hela tiden, haha. Har äntligen sätt avatar nu.
HAHAHAHA, lite efter, men bättre sent än aldrig ;)

Idag så vaknade jag 2 var kvar i sängen till 3.
åt frukost sen bakade jag nått bröd.
Idag blire ingenting och göra. bara chilla.
Sen ikväll blire och se shrek 4 :)

KramKram Caroline ♥

Kommentarer
Postat av: fannyjohnson

di sov mig väldigt länge :P vi ses på lördag :D

2010-08-11 @ 17:08:59
URL: http://fannybarafanny.blogg.se/
Postat av: elincarlsson

oj vad sent du sov :) haha lilla sömntutan där ==)<333

2010-08-11 @ 21:12:48
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0