Svaren på frågorna.

Fråga av: LISA LILJEGREN
vilken årstid gillar du mest? haha :*<3<3
svar: sommar är nog bäst! :D

Fråga av: Fanny ramquist
vad fick dig att börja i gymnastik? :) <3<3
svar: Jag kommer inte ihåg det var jätte längesen jag börja,
jag tror det var att min bror Christian hade börjat och då ville jag också börja.

Fråga av: fanny johnson
vad tycker du är roligast att köra på träningarna?<3<3:)
svar: bakåtvarv som flickisar och sånnt.

Fråga av: Anna Andersson
Hur länge har du gått i gymnastik och hur kommer det sig att du började med det? :}
svar: 7 år tror jag,  kommer inte riktigt ihåg men det var nog så att min brorsa gick i det och då ville jag också börja.

Fråga av: elincarlsson
jag undrar vart du köper dem mesta av dina kläder?<3<3<3
svar: tror det är gina tricot & bikbok.

Fråga av: Elin
Vilken är din favorit färg? :D:D
svar: Gul, baby rosa & orange.

Fråga av: KURT
varför heter du Caroline?
svar: För min mamma ville att jag skulle heta så ;)

hur ser din dröm kille ut?
svar: haha vet faktiskt inte :$ 

vilka tre saker skulle du ta med till en öde ö?
svar: Min mobil, min data & mat.

vart ska vi tälta på torsdag?

svar: hm, vet inte om vi ska tälta för det regnar,
annars hade vi tänkt att vi skulle tälta på nån ö.

Fråga av: maja
vad var det roligaste du gjorde i sommar?
svar: Det var nog när vi åkte till leksand.
tycker du att det ska bli kul att börja skolan igen?
svar: Asså det ska ju bli kul och träffa alla igen, men jag vill helst inte börja ;)

Fråga av: moa hed
vad fick dig att börja blogga? :)
svar: det var nog att några av mina kompisar hade det och då ville jag också börja,
fast det var jätte längesen, typ 2008.
tycker du att det är roligt?
svar: Jaa det är jätte kul.

Fråga av: Clara
va tkr du om kärlek?
svar: asså det var en svår fråga,
jag tycker det är härligt, och vara kär är en bra känsla.
Men "vänskapskärlek" det är nog det bästa.
att bli älskad för den man är lixom,
och ha nån man kan  prata med och så,
asså jag vet faktiskt inte vad jag tycker.


Tack för alla frågor,  <3
Kraaam Caroline ♥

Kommentarer
Postat av: elincarlsson

bra svar curre:)

2010-08-20 @ 10:50:28
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0