Träning

Idag gick träningen super!  :)

Vi började med uppvärmning, sen mjuka vi.
Sen körde vi trampett och då tränade vi på höga frivolter och sträckt.
Fast eftersom jag inte gör rätt armdrag, så fick jag träna på det vid tramplinen med Victoria & jonna.
Sen vart det rast, vi gick ut dit vid dörren så nu har jag fått 3 myggbett -.-
Efter rasten så körde vi tumbling, då tränade jag på flickis flickis.
och det gick hur bra som helst, Jag, Manda, Michoo & Moa körde ström! :D
as kul och det gick as bra (y)
nu känner jag mig säker på flickis flickis så nu äre bara och fina slipa ;)

Puss på träningen! ♥

Kommentarer
Postat av: elincarlssonson

kulig träning:D<333

2010-08-31 @ 08:18:51
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: fanny ramquist

haha tre myggbett, vad är det att komma med, jag fick 7 :( <3

2010-08-31 @ 20:25:47
Postat av: Lisa

jag älskar när träningarna går bra :D<33

2010-09-06 @ 17:01:38
URL: http://lisaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0