Va med Lunii idag.

Heej!
idag har jag vart med sötnosen Luna
Vi har lagat mat, jätte gott. Smakade bränd macka ;o
Vi har varit på tuna park och typ ahdu, det är hemligt. hihi ;)

Vi har typ kollat på tv, hihi nästan hela tiden.
& så har vi gjort massa annat, hihi.
Sen när vi skulle gå till min buss, så ringde nån, HAHAHHAHAHAHAH! dör lite!
Typ nån med dolt nummer som typ sjöng as vacket, fast nä.
"Caaaroline du är sååå fiiiin" Luna bah: Fan va fult du sjunger!
HAHHAHAHHAHAHH, xD så jävla roligt.

Bilder kommer när typ luna skickar till mig.
så söta bilder, men dom får ni se nån annan dag ;)
Luna du är bäst, iloveu bebi <3
Kraam Caroline ♥

Kommentarer
Postat av: Lunalejon fuckyermother♥

Du är bäst Caroline, jag älskar dig med! ♥

2010-08-05 @ 01:15:22
URL: http://lillabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0