gästbloggar : )

heeejj

Marina här, Carro har inge o skriva, så jag får väl ta den uppgiften !

idag mötte jag kusinen på stan, och gick till mc, och när man kom ut så stängde typ nästan alla affärer -.-
efter det så skulle vi ta bussen till henne, men såg att det va typ två timmar kvar! så vi gick hem till mig, och där vare inte lugnt,  sen kom vi på att vi hade typ tolv minuter på oss till bussen skulle gå, så då rusade vi från nyfors ner på stan, och stog där i typ en minut, och sen kom bussjäveln, som vi hade stressat för... 

sen på bussen kom robin, när vi precis satt o snackade om typ barndomsminnen, och sen blev det tyst...
o så ramlade en gubbe ^^
efter de blev det pizza, med champoner ( stavar inte fel !!! ) och nu sitter vi här o lyssnar på deppiga låtar + gott nytt jul, den enda roliga... shit! carro tog bort enda positiva låten från listan... *sadfaaace*

nu ska jag få te ( yeey !) jag har ont i halsen... nu tänker väll alla typ ; kbry... iaf Carro ;)


jag har faktiskt inge mer o skriva :D





haha en bild på han från pain of solvation, som jag o Carro såg på stan för hundra år sen... med sin unge i famnen :P
inte för han e bra, men iaf


// marinasundvall

Kommentarer
Postat av: Caroline Eriksson

hahahha, så sprang vi till bussen fedt snabbt ;)

M: jag kan inte andas!

C: det får du göra på bussen!

klockrent! :) <3

2010-12-11 @ 21:06:26
URL: http://theonlytrue.blogg.se/
Postat av: marina

haha aa ^^



men måste va nån gång, utan o stressa :P

2010-12-12 @ 15:26:21
URL: http://marinasundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0