Trötter eller?

idag har jag även kollat på film, fast somnade efter en stund..
jag kollade på Lilla Kyckling, asså seriöst, den är fett gullig ju.
Sen efter en stund när jag hade sovit, så skulle jag äta mat.
sen efter maten gick jag och la mig i sängen igen, och sen somnade jag..
hmm.. undra vem som är trött egentligen ? haha.
men nu är jag iallafall pigg och kan absolut inte sova!
 


jag har typ vänt på allt, jag sover på dagen och är vaken på natten, inte okej.
eh det är snart lov, så det är väl skitsamma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin!

2010-12-21 @ 14:11:29
Postat av: maaja

fiiiina curre! <3333333

2010-12-21 @ 19:26:58
URL: http://maaijaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0