BRA HELG!

jag har haft lite fullt upp, så det har väll blivit lite dålig uppdatering, men jaja.
Nu kommer den efterlängtande uppdateringen, right? ;)

Fredags: Julafton, jätte mysigt vare! Vi firade med familjen, bilderna förklarar det mesta :)








Lördag:  Marina & Miranda kom hem till oss, sen hängde jag med dom hem. Det vart chill kväll med 3 chipspåsar, hoppsa hoppsan, vi drack massa julmust och körde kortlek, haha! Det var för roligt måste jag säga! :) Sen sov jag hos mina kära kusiner, och sen dansa vi till massa gamla barndomslåtar! haha! klockans var det ju.

Söndag: Jag & Marina fick gå ut med massa tidningar eller vad det var.. Sen vart det shopping i tuna park. Så nu har jag inhandlat 2 tröjor och ett par byxor, och en fondation. Nöjd med mina nya tröjor =) ! hihi .

riktigt bra helg! bra bra! Lovet har gått prima en så länge, och det kommer blir fettan med chilligare! Nyååååår nästa, TAGGA! TAGGA! TAGGA! 
Men nu ska jag chilla tv lite, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0