Dagen/Natten/Dagen :D

Nu ska jag berätta lite vad som hännde igår:

Först så kom vi dit och la väskorna i klass rummet & gick ner till hkk och åt mat.
Typ nästan alla i klassen åt pizza men jag åt köttfärspaj, det är så otroligt gott juh.
Sen efter det så kom Nina(en fröken)Och vi skulle göra ett expriment, woho fett kul, not xd
Och då gick alla ut och gjorde det exprimentet, sen fixade vi sovplatserna i klassrummet.
Och sen så gick alla vi till biologisalen och kolla på film, vi kolla på 3 filmer.
Och jaa sen gjorde vi massa andra grejer.
Sen kl 12. var alla tvungna och typ borsta tännderna och gå och lägga sig.
Men vi la oss typ 1. och jag somna typ 20 över 2. Fast vakna flera gånger under natten.
För vissa personer var vakna hela natten, och man hörde Kajsas fniss hela tiden.
Hahah, sen så hade jag rullat ner på golvet när jag sov, och typ sen så låg jag på sofies madras.
Hehe, och hon typ:
S- Caroline flytta på dig, du ligger på min madras.
C- Aha,.
Sen så låg jag på golvet resten av natten, så har skit ont i nacken :O
Hahahah, och hilda gjorde massa ljud hela tiden.

Sen dagen efter så vaknade vi och gick till matsalen och åt frukost.
Och jag hade as ont i huvudet. Sen när vi hade ätit frukost så hade vi sy-slöjd.
Jag stickar på sy-slöjden, men det är så himla tråkigt och svårt,
så jag ska göra jeans-leggins istället :D
Sen efter sy-slöjden så hade vi SO. VI kollade på film, nån jävla natur film :(
Jag han bara se början, för att jag somnade mitt under lektionen.
Och ingen väckte mig ;o Eller joo Hilda väckte mig när vi slutade lektionen haha.
Men inte bra jag missa juh hela filmen ;o
jaa sen sluta vi skolan. och jag missade bussen så jag gick till matsalen och där såg jag Luna, Ida-lie och Maija.
jag var med dom en stund, vi gick till bibloteket och satte oss vid datan.
Jag typ hitta en as rolig ljud grej på datan, så vi hade as kul med den haha :D
Sen så missade jag den bussen jag skulle ta sen, så jag hade inget och göra för dom började sin lektion.
Men då hitta jag Lina, så jag följde med henne till matten inn. Fast jag var tvungen och gå ut av Pär...
bara för att jag lekte med hennes bok :(
Jaa men sen åkte jag hem, och typ somna på soffan :)
och nu sitter jag vid datan, fast ska nog iväg snart.
Och bilder kommer sen på typ måndag :D
Puss Hejj leverpastejj :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-02-06 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0