Förlåt.

Förlåt , jag skrev aldrig nått igår men det var bara för jag var så trött när jag kom hem.
Men iallafall Igår så var det tisdag, och då tränade jag dom små gympa barnen :)
det var jätte kul, som valigt dåe. Joo den här vecka är den sista och betala till romme.
och jag kommer vara hemma imorn, och i över morgon antagligen..
Så jag får väll be nån av mina syskon och lämna pengar :)

idag så var vi i vilsta, det var ganska kul :)
Men jag kommer nog inte imorn, för jag är så himla sjuk.
För jag har feber, sen är jag jätte snoring, ont i hallsen, och ont i örat..
kanske Öron inflamtion :(
Men jag får väll hoppas att det går över så fort som möjligt..
Kraaam Caroline

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, allt är bra och med dig?? :)

2010-02-17 @ 21:19:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: lovisa

du behöver inte säga förlåt för att du inte skrev, det är din blogg :)

2010-02-17 @ 21:22:54
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0