Jag är yr..

Heej nu sitter jag här vid datan & är lite vinglig & skakig..
Det är tävling på söndag och vi ska sova över i skolan imorn.
Jag vette faan hur det här ska gå..
PÅ min träning så träna vi inför tävlingen och då skulle vi köra flickis flickis...
Först så landade jag på huvudet, och det var ju landningsmatta & den är ganska hård.
Sen så gick jag tillbaka och skulle köra igen..
men då landade jag mitt i hålet och rammla så min rygg typ flög över nacken.
Sen låg jag där och grät och mina tränare kom och dom sa att jag skulle andas..
Men det är väll lite svårt när det gör så ont, mina läppar var helt blå på grund att jag inte andades..
den första meningen jag sa va: Jag kan köra..
Dom bah: vi vet Caroline andas 5 djupa andetag.
Men jag som trodde det skulle bli bättre men icke sa nicke, jag är skit gråtfärdig..
Jag vill lixom vara med på tävling, men vi får se hur det går..
Hoppas det blir bättre, varför jag? :(

Vet inte om jag ska till skolan imorn, kan knappt röra mig.
Men ska faan gå, för jag vill sova med klassen.. det får man juh inte missa..
Så jävla trist, sista träningen innan tävlingen, lixom bra det går.. :(
Nej men ska göra nått annat nu, ha de braa / Caroline Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0