silvermedalj, härligt tjejooor!

Tjaaaa.
Jag vaknade 20 över 6. Bytte om fort åt lite flingor och åkte i väg till ica maxi.
För min brorsa skulle mötas där med sin grupp, dom tävlade samma tävligen fast en nivå högre.
Vi satt i bilen i typ 2 timmar. jätte tråkigt, vi tävlade i motala.

Förträningen:
Den gick piss! fast lite bra gick den..


Tumbling:
Det gick skit bra, ni vet jag hade gjort illa ryggen och var as rädd för det..
Men det gick toppen vi fick 8,25 ;)

trampett:
Det gick också as bra, det gick nog bäst!
vi fick 8,70 :D

Fristående:
Jag var inte med i det, men det gick också bra, vi fick typ högst poäng i fristående..
vi fick 7,45 (yy'

resultat:
eftersom dom la ihop poängen så vart det 24,4 poäng tsm.
så vi kom 2:a i klass B ( rm nivå )
Suuper bra tjejooor, snacka om att jag älskar er!
Ni är så sjukt underbara ♥

Sen efter tävligen så åkte vi till mc donalds och där träffa vi Michelle, Ebba, Ange, FannyR.. ehh typ alla från gruppen :)
Men jag satt där med Ebba, Michelle & Ange och vi hade as kul :D
Hahah jag hitta världens längste strips :D
hahah vi typ garva ihjäl oss, (yyyyyy'

Tack för den här dan ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

VI ÄR BÄST! <3<3<3

2010-02-07 @ 23:13:15
URL: http://theonlytrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0