Träning från 1 till 7 (yy'

Träning från kl.1 till 7. såå sjukt kul.
Kan man ha roligare utan er?
Först kom vi till hallen inte gympa hallen , vi tränade i innebandy hallen.
Men dom hade redan tagit fram nya tumbling, trampett och airtrack :)

så vi började med att uppvärma, och sen så körde vi trampett & salto på satsbräda.
Efter det så var det liten frukt rast, sen körde vi air track,
Vi körde ronadt flickis flickis, hur kul som helst , och det gick så bra också :)
amanda, moa & jag filmade när vi körde rondat flickis flickis (yy'
Ohh yeaah, jag får lägga upp filmen sen :D
Sen körde vi det ganska länge, och sen fick dom som ville köra fristående.
Fast jag körde fortfarande air track då ;)
det är kul :D
Sen plocka vi bort allt, tumblingen var läskigt och ta bort,
man fick stor stötar som gjorde så att man fick röda fläckar.
det gjorde ont. Sen kl. 10 över 4 stack vi och åt lite vid rast stugan.
Sen så köpte Josefine & jag glass, hur gott som helts ju :)
Sen började den riktiga träningen, och då uppvärmde vi ..
sen körde vi bord, och vi hade en tävling vem som kom längts på bordet.
jag kom två heheh :D
Sen rast, och efter rasten hoppade vi trampolin ;D
Sen mjuka, sen hem...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0