inte igen.

jahapp som ni ser så har jag inte vart inne på länge, det var bara för att jag inte har suttit vid datan och mest varit ute och inte orkat blogga för det mesta. och min usb kabel grej funkar inte så bra just nu. Varför vet jag inte?
hihi men lite uppdatering om hur läget har vart kommer nu.

Onsdag den 9juni:
sikta-mot-stjärnorna i skolan.

Torsdag 10juni:
Städdag i skolan , sen cabarén (stavning) :D

Fredag 11juni:
Skoooolavslutning, soommarloov förfan!
det dåliga var att det regna så vi fick va inne i idrottshallen (yy' :/
Sen åkte vi till bambocity (stavning) och åt där.
Det var mysigt och samtidigt firade vi Richard , Grattis btw! :D

Lördag 12juni:
jag va med Linda sen sov jag över hos henne, as kul! :D

Söndag 13juni:
Då var jag med Linda då också,

Måndag 14juni:
Då var jag i gröna lund! :D <3
aaas kul förfaan!

Tisdag 15juni:
Inget särskilt, jag Richad och Cassandra cykla till ÖoB, haha! :D

onsdag 16juni:
Träning, yeaaah! :D:D:D 

Torsdag 17juni:
hehe lite glömsk, inget tror jag :)

Fredag 18juni:
kommer inte ihåg :s

Lördag 19juni:
lite mys med familjen och kolla film bara :)

söndag 20juni:
slödag hemma, ;o

Måndag 21juni:
kommer inte ihåg :s

Tisdag 22juni:
nånting gjorde jag då, :o

Onsdag 23juni:
Mina kusiner kom och hälsa på, sen åkte jag hem med dom och sov över där :)

Torsdag 24juni:
Jag & Marina var och bada i parkenbadet :D

Fredag 25juni:
Midsommar, vi va hos min barndomskompis Jenna,
och åt mat och körde 3-kamp, badade i doms pool och satt och mysa och så.
sen sov vi över hos dom, :)

Lördag 26juni:
Då var vi där också :)

Söndag 27juni:
Då var jag med Marina, :D

Måndag 28juni:
Då var jag med Marina och Mi-jill, sen sov vi över hos Marina :D

Tisdag 29juni:
Skulle va med Kimberly men hon vart sjuk så då var jag med Marina :D

Onsdag 30juni:
Var jag med Ida, Mi-jill och Marina,
vi badade i skjulsta det var jätte kul :D

Torsdag 31juni:
Då var jag bara hemma :D

Fredag 1juli:
Då var jag med Mikaela, vi badade mycket sen grilla vi på kvällen :)
sen sov jag över hos henne, (A)

Lördag 2juli:
 Då var jag med Mikaela vi åkte ut med doms båt det var jätte mysigt,
vi grilla på nån ö, sen åkte vi badring, jätte mysigt :D

Söndag 3juli:
inte gjort nått vaknade kl1.
ska snart fixa mig och om några timmar åker jag på träning! <3

japp det var ett ganska långt inlägg, men nu lovar jag att jag ska uppdatera mycket bättre :D
Kraam Caroline ♥

Kommentarer
Postat av: elincarlsson

haha bra uppdatering, ser fram imot mer inlägg nu curreburre:) haha :*<3<3

2010-07-04 @ 21:46:21
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0