sjuuuuk

jo min uppdatering har blivit dålig, men det är på grund av att jag är sjuk :(
inte kul, jag vill bli frisk och va med kompisar, jag vill inte ligga och typ dö i soffan.

Torsdag:
Jag richard & hans kompis cykla till kalkbrottet.
tog 1timma och 40 minuter! men det var så härligt när vi var framme! :D

Fredag:
Åkte hem till mikaelas, vi gick till barnenshus och leta efter babykläder, sen gick vi till stan och kolla runt & så. sen åkte vi hem till hennes pappa sen sov jag hemma hos mikaela :D

Lördag:
Vaknade upp hos mikaela, vi typ gjorde massa, haha.
sen kom Hannes, & vi typ gick och bada å sånnt :D

Söndag:
sjuk

Måndag:
sjuk

Tisdag:
sjuk, vi va hos doktorn. sen fick pappa köpa ett stort glass packet till mig!
den enda braiga fördelen med att va sjuk :D 

Onsdag:
sjuk 




men nu ska jag bege mig av till soffan, för att nörda tv som jag har gjort dom här senaste dagarna.
kraam Caroline ♥

Kommentarer
Postat av: ELIN

krya på dej!!!!<3<3

2010-07-21 @ 21:44:24
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

svar till ELin:

Tack Elin :) <3<3<3

2010-07-21 @ 22:11:59
URL: http://theonlytrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0