inte på blogghumör.

jag vet jag har inte bloggat på länge :o
men jag har inte vart på humör för att blogga..
Men strunt i de, iallafall jag har juh praoat på max, det var faktiskt kul.
ska bli tråkigt och börja skolan igen :(
I måndags fyllde min kusin Miranda 7 år. Grattis i efterskott.
Sen i fredags så hade hon 7års kalas. det var lite mysigt måste jag säga.
I lördags eller ah igår så hade vi mys kväll med familjen och kolla på en skräckfilm.
som typ hette , "deadbird" den var väll ganska bra, men den var inte läskig ;o
min lillasyrra tyckte det haha , fast hon är juh liten typ 10 hehe ;o
Sen nu håller jag på och storstäda rummet..
mycket mycket kul !!! :D:D
fast nä.

men nu ska jag väll forsätta städa rummet xdd
med högsta volym på musiken!!
annars blir det tråkigt och städa rummet..
Men jaa heejdåå <3

Kommentarer
Postat av: milliz

älskar din header!<3

2010-05-14 @ 01:50:59
URL: http://millizlindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0