nöjda? :D

nu har jag fått klagomål av vissa personer att jag är dålig på att uppdatera så får väll ta och uppdatera för eran skull.
mwhihi, skolan var väll asså rättså okej, NEJ! den sög! utan mickis är det för fan inget roligt.
Tur att hon rang mig, det gjorde min dag :DDDD 
sen efter skolan åkte jag hem tror jag, ah det gjorde jag. och typ kolla på tv och sånnt.
sen åt vi jätte god mat, bra och veta. det här inlägget kommer bli så tråkigt men det är iallafall ett inlägg ;) 
sen cykla rasmus och jag till ica och köpte glass, gottigotti. 
men ska ta och uppdatera den bättre sen men just nu har jag inte lust och då blir det inget roligt det vet väll ni alla? :)

kraaaaam Caaaroline ♥


hahaha vilken humor jag har ;D

Kommentarer
Postat av: elincarlsson

håller med om att du borde uppdatera oftare curre!;)<33

2010-05-29 @ 21:40:12
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0