ojoj

vad har hännt ? jag har inte skrivit på en vecka :o
men nu kommer lite uppdatering från lördags.

Lördag:
jag & FannyR hade ansiktsmålning i 21:an. sen kom elin & fannyJ och hjälpte till :D
Ganska roligt var det faktiskt.
super fint väder, älskar't.



Söndag:
inget speciellt, jag hade träning.
och Malin fyllde år , grattis i efterskott :)

Måndag:
skola, träning till uppvisningen. läs www.gymmixorangea.bloggplatsen.se :)

Tisdag:
skola, Sista träningen med kjula gruppen. Vi bjöd barnen på glass,
och tränade till uppvisningen :)

Onsdag:
Skola, det blixtra och åska och regna jätte mycket i skolan haha det var sjukt kul! :D
sen hade jag träning, och då tränade vi till uppvisningen (y'

Torsdag:
skola, sen inget speciellt.

Fredag:
skola, va på gårn och anmälde mig till grönan, så vi åker dit nån gång i juni typ 14 tror jag det var (y'
sen åkte  jag hem och mysa med familjen kolla på nån film kommer inte ihåg vad den hette.
men den var sjukt bra och vi kollade i 3D haha det var awesome! :D

Lördag:
sjukt fint väder idag. Vi köpte pizza. så är fortfarande propp mätt.
Ja vi får se sen vad som händer ikväll :D
btw. drömde nån sjukt konstig dröm :o


Kraaaaaaam CaarolineErikssoon ♥

Kommentarer
Postat av: elin såklart!

låter mysigt !;)

vad rolig du är:*!

2010-05-22 @ 17:57:50
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: amanda

sv : jag vill verkligen ha kvar dom tränarana som vi har nu för jag älskar dom så in i hevete mycket! men jag vill att linnea ska komma tillbaka för hon är såhär hårt och petig, förut hatade jag att hon var så men nu har jag insett att det är jätte bra att ha en sån tränare.

och med henne körde vi mer salto och mer styrka.



gymnasdtik är fan allt för mig. jag kan inte ens förklara hur mycket gymnastiken, orangea och tränarna betyder för mig <3

2010-05-24 @ 08:42:25
URL: http://ammannda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0