orkar inte sätta på datan.

Jag har blivit så seg jag orkar inte ens sätta på datan nu för tiden :o
Men men nu skriver jag iallafall :D

Lördags kväll:
Jag Cassie & rasmus åkte till vilsta och bada, sen när vi kom hem kolla vi på film med familjen :D

Söndag:
Gymmixdagen. det var as kul juh, förutom när jag faila på trampett och ramla på min frivolt öppning rondat flickis, och jag skulle göra salto med , men kom i hållet och flög bak och ramla på rumpa ( skämmigt ) :$
men annars vare toppen (yyyyyyy'

Måndag:
skola , sen var jag på stan en stund med Mickis och Kajsa & sen åkte jag till träningen :)

Tisdag:
skola, och sen kom jag hem vi åkte och köpte nya skor till skolavslutningen och färga mitt hår :D
kan visa bild på skorna och håret sen , men just nu funkar inte min USB eller vad det heter! :@

Onsdag:
skola sen träning och den här träningen var faktiskt kul! eller träningarna brukar alltid vara roliga.
Gymnastik förr-all-tid! Vi träna på skruvar och salto från kloss och sen körde vi styrka ute och sprang upp för vilsta backen :s hihi men men det känns skönt när man har gjort det :D


kraaaam Caroline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0