1 NOVEMBER!

Heeeej!
Igår från idag sov jag hos Mikaela.
Det var riktigt mysigt <3

TRÄNINGEN
Sen vart det och dra på träning,
as rolig träning, älskar när vi får köra svårare övningar..
Men när vi skulle köra på den rödamattgrejsen,
så föll jag mot golvet så nu har jag ett blå märke på mitt ena knää :(
& Jonna bah garva!!! :(
 Sen när jag skulle köra salto på satsbräda, ASSÅ GUD!
Jag trodde jag skulle dö eller nått, min nya skräck :(
Mina tränare bah: den vart ju as bra förutom att du skulle leka superman.
Jag lekte inte superman, dom försökte ju döda mig, HAHAHAHA :(


Sen efter träningen drog Robin och jag till sjön i vilsta och bada.
Det var jätte varmt i vattnet, eller? ;) haha.

Kram Caroline ♥



Ibland är man busig, <3

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

NI ÄR TOKIGA SOM BADAR I VILSTA SÅHÄR ÅRS!

2010-11-02 @ 15:00:47
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0