de nice!

nu har min uppdatering varit lite dålig,
men nu ska jag berätta vad som har hänt!


LÖRDAG:
Då fyllde jag ju 14 år, riktigt härlig födelsedag!
Jag firade den med Hilda & Ebba på kvällen, riktigt mysigt hade vi.

SÖNDAG:
Då vart det bara massa gymnastik, det gillas!
Min söta gymnastik grupp sjöng för mig, härliga människor!
sen vart det fika hos mammas kompis.

MÅNDAG:
skola, sen vart det stan med hilda, Ida-lie och bror!

TISDAG:
Då sov jag över hos hildababe,
Alltid myyys med henne!

ONSDAG:
Ingen träning för min del, mådde inte så jätte bra.
sen vart det pluggg också..

TORSDAG:

efter skolan drog jag hem till hilda! (Y)

ah det är vad som har hänt hitils, imorn blire donken med Gary och Hilda!
haha tjockis på hög nivå! (; 

Nu kommer lite bildeeeeeer!



Taaaaack till alla som skrev grattis, på bilden äre ebba som har skrivit! (:





aja okej puss hej, vi ses imorn kanske (;

Kommentarer
Postat av: LISA

fina bilder!

2010-11-27 @ 16:18:25
URL: http://lisaliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0