För dig ska jag göra det 1000 gånger om.

hallå där,
idag gick skolan fett snabbt.
det är bra tycker jag.

Senare idag blir det och träna.
Sen måste jag plugga massa idag, för att vi har franska prov och no prov och nånting mer som jag inte kommer på just nu,ah men om det är nått viktigt kommer jag väll på det sen :)


åh jag känner att jag verkligen måste städa mitt rum,
men jag orkar inte, det är för jobbigt.



varning, gamla bilder ;))




omg, Mickis kommer du ihåg? :))
Kisssåsen, Läskiga gubben, saknar't <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

åhw, våran älskade kisssås :') och alla läskiga gubbar !

caroline , alla har sina brister men vi fixart du vet (; jag älskar dig <3<3<3<3

2010-10-26 @ 07:28:51
URL: http://mikaelaoestling.blogg.se/
Postat av: mikaela

så sööta bilder btw . (: eller inte , hahanej men du är gulli <3

2010-10-26 @ 07:29:38
URL: http://mikaelaoestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0