fullrulle hela helgen!

Tjena på er, jag har haft ganska fullt upp i helgen, så jag har inte hunnit och blogga.
Men iallafall nu kommer det lite uppdatering! =)

Fredag:
Det vart värtsa partajet oss josefine, väldigt kul vare.
Vi dansa, och flumma massa. Bara vi i orangea var där.
Det var Victoria och Josefine som hade ordnat det! :)
inga bilder blir det en, för att nån måste ladda upp först så jag kan sno lite ;)

Lördag:
vaknade upp med bästa orangea, vi åt frulle och fixa lite.
sen åkte jag hem och duscha, sen åkte jag till Tuna Park och hjälpte lite med världensbarn.
Jag, Fanny&Fanny, Amanda och michoo gick till max och åt ett orginal mål ;)
Väldigt gott vare, sen gick vi till tuna park och kollade på free running gruppen när dom körde.
eller vi kollade på typ alla faktiskt (Y) jag åkte hem kl 5 halv 6 var hemma typ 7.
mamma hade köpt massa chips påsar så det var mys framför tvn.

Söndag:
Far upp ur sängen och åt frukost, sen åkte jag till tuna park,
för vi hade uppvisning, vi i orangea. gick väldigt bra måste jag säga.
NI ÄR BÄST TJEJOR!
Sen vart det och åka till småttingarna och träna dom.
& nu blir det äntligen ganska lungt, blir och plugga lite matte bara.


btw: Jag har vunnit nån dagens blogg, första gången faktiskt, grattis till mig :D

Haha vi får se om nån orkar läsa det där! =)
Aja okej Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

fiNfIN Bl0oGg! :D

2010-10-10 @ 17:46:40
URL: http://ankisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0