Hoppas ni orkar läsa (A)

Tjohlahoppsan ;p

Idag efter skolan så var jag med, Ebba, Hilda, Ida-lie&min BFF Josef.
Fast det var bara en kort stund, typ en timme eller nått.


Sen drog jag vidare till bussen, där träffade jag min coooola tränare emelie!
Så jag satt med henne påväg till träningen, Sen typ fastna bussen framför,
så vi kom inte förbi, Då fick Markus och Bati putta den, HAHA!

Sen kom min andra cooola tränare Malin och hämta upp mig och Emelie.
Så då slapp vi iallafall gå, det var chill.. fast lite försent kom vi :(

Men på träningen så körde vi uppbyggnad, det var skit kul!
Jag körde Frivolt och en kullebytta efter, alltså typ förövning till dubbel.

Men aaah, sen när vi hade slutat, fick jag vänta i 2 timmar till..
Men ah det var ändå ganska nice, Vilsta Hallen in my heart!

Jag fick gå runt med Davvew, HAHA..
För att Robin hade träning, nej men det var kul :)


Vill även säga grattis till min vän lisa, så GRATTIS BÄSTA LISA! :D ♥

Lisa Liljegren

Hoppas du har fått en underbar dag.
jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: LISA LILJEGREN

åh caroline, sötnos du är! lavioo :*<33333

2010-10-28 @ 14:44:19
URL: http://lisaliljegren.blogg.se/
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

JA GRATTIS LISA!:)<3333

2010-10-28 @ 15:14:26
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0