Kan man bli mer taggad?



Chattade med amanda tenö, snacka om taggade va?
nån som är lika taggad som vi till RC?
Då menar jag dom i orangea!

ah just nu äre bara 2 dagar kvar!  Ni kanske vet att jag redan längtar,
hur kan man missa det lixom! men guuud 2 dagar kvar!

PÅ FREDAG, FATTAR NI?    

det var sista träningen idag.. den gick prima!
asså det är väll bra men endå inte, det ska gå dåligt på sista träningen ju!
hahah nej men det brukar det alltid göra, fast det gick asa bra denna gång :D

Ska vara hemma från skolan imorgon, för mår inte riktigt bra..
Ska vila upp mig tills på fredag istället, för då blire partaj in the mini buss.

lixom om vi kan parta i en garederob, kan vi parta i en buss!  HAHHAHAHAH!

RC, asså tjejor ni är bäst, det här klarar vi! TAGGAAAAAAAAAAA!

nej men nu blire glo tv, sen blire sussa kudde! =)

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

jag är så himla taggad, värsta taggbollen :O haha <3<3<3

2010-10-14 @ 16:47:01
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0