Fredag & Lördag!

I skolan så var det klassfoto, jag & hilda fota lite.
här är några bilder fån skolan.




top model HC, HHAHAH, dör lite! HANNES OCH MIN BLICK! AHHAHAHAH!




Efter skolan så firade vi robin, han fyllde 17 år. Grattis Bror!


Sen åkte jag till Fanny, för att Fanny & Elin hade Parree för orangea!
så jäkla kul, vi dansa, kollade på camp rock 2, Gick på en prommenix, körde viskleken,
körde isbitsleken, lekte mörkkurregömma, sjöng singstar, körde sanning&konka, haha.
Och skratta as mycket, Orangea ni är bäst, jag älskar er tjejor! ♥
Nu kommer lite bilder...


PARTY LIKE A ROCKSTAR!





HAHA, vi satt och wohoade seven nation army när vi körde viskleken!

bilderna är tagna av, FannyRam, FannyJohnson & Jonna ;)
Vi somnade vid typ 4, ouff vi gillar't.

LÖRDAG
Vaknade hos Fanny, vi åt frulle, sjöng singstar, Kolla på disney Channel!


Sen kl12:00, kom pappa och hämta mig, sen åkte vi till Pappas jobb, vi tog en korv med bröd och en cola där.
Sen åkte vi vidare till ica Maxi och köpte filmen "Natt på Museeum 2" sen hem.
& då somnade jag på soffan, för jag mådde inte så bra under lördagen.
Senare på kvällen så kollade vi på filmen, den va rikigt bra!

Sen vart det nattinatti
Kraaam Caroline ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

charmig klass ;)

2010-09-19 @ 15:46:17
Postat av: Anonym

såå kuuul vi hade!

2010-09-19 @ 21:09:55
Postat av: Kurt

jag älskar våran tönt klass :D



grattis till din brör !

<3

2010-09-19 @ 21:52:20
URL: http://goodbyealice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0