Onsdag & Torsdag!

ah har ganska mycket och göra, skola & träning.
men nu uppdaterar jag ;)

Onsdag:
skola, sen träffade jag Micho och FannnyyBunnyyy på donken.
sen tog vi bussen tsm till träningen (y) Sen tog Michoo och jag bussen hem.

Torsdag:
först skola, den jobbigaste skoldagen också -.- helt konstigt maten tog slut i skolan.
så jäkla sjukt, när vi kommer säger dom " det finns ingen mat, kom senare"
sen när vi kommer senare så tog den också slut, så vi fick äta nån konstig sak -.-
sen hade jag utvecklingssamtal, och det gick as bra!
sen åkte mamma och jag fikaa, väldigt mysigt :)

& snart ska jag väll sussa kudde, kraam caroline ♥

Kommentarer
Postat av: fanny ramquist

''FannnyyBunnyyy'' (N) haha ;)

va bra att det gick bra på utvecklingssamtalet :)<33

2010-09-09 @ 22:09:27
URL: http://fannyramquist.blogg.se/
Postat av: elincarlsson

haha sussa kudde ;)

SÖT!

2010-09-10 @ 16:35:36
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0