Tidsfördrivning

1. hur gammal är du om fem år?
19 :)

2. vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
haha ingen o:
3.hur lång är du?
typ 2meter

4.vilken är den senaste filmen du har sett på bio?
Inception ;)

5.vem ringde du senast?
Anton

6.vem ringde dig senast?
en med dolt nummer

7.hur löd det senaste sms:et du fick?
"
Hej:)vad gör du? <33"

8.föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på om man vill nå personen snabbt eller inte :)

9.är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta :)

10. när såg du senast din mamma?
igår kväll.

11.vilken ögonfärg har du?
Gröna med lite gult i :)

12.när vaknade du idag?
10:08

13.vilken är din favoritjulsång?
haha vet inte :)

14.vilken är din favoritplats?
det är nog Vilsta hallen (a)

15.vilken plats föredrar du minst?
skolaan.

16.var tror du att du befinner dig om tio år?
jag vet faktiskt inte ;o

17.vad skrämde dig om natten som barn?
haha inget tror jag nog :)


18.vad fick dig verkligen att skratta senast?
det var igår på msn när jag chatta med Mikaela (y)

19.vilka städer har du bott i?
har bara bott i eskilstuna

20. har du stationär eller bärbar dator?
Jag har båda

21.är du social?
haha ahdå ;)

22. kan du spela poker?
ibland

23.vilket är ditt favoritprogam på tv?
Parent hood :D

24.vilken var den senaste bok du läste?
som du vill vara

25. vem var din favoritlärare på högstadiet?
haha vet inte, det är nog Anna :)


Kommentarer
Postat av: Elin

haha. troligt att du är 2 meter :)

2010-09-11 @ 12:45:27

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0