tror att jag börjar bli sjuk.

när jag kom hem från skolan så somnade jag i soffan.
Vaknade av allt ljud, typ kl 20:00 vaknade jag.
Jag typ hostar ganska mycket och är trött hela tiden.


Ahmen så äre, igår på gymnastiken så gick det as bra!
Så kul när det går bra, jag bara älskar gymnastiken!
Sen sluta vi och då stannade Jag, Micho, Fanny&Fanny.
Sen skulle vi till bussen, men vi missade den,
så då tog dom nästa och jag stannade tills Robin skulle hem.

Fast fannyJ var kvar till 20:15, shit vad kul vi hade, haha! :)
Sen gick jag bara runt med Robin till 21:00, men det är ointressant.

hihi, nu ska jag gå ner till köket och äta nånting ♥


Kommentarer
Postat av: elincarlsson

Jag vill också träna :( huhuhu :) men du ska med till tällbergis va?=)<3<3

2010-09-03 @ 09:56:06
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: elincarlsson

Sv: ÄR DU? stackars osss: ( krya på dig gullunge<3<3

2010-09-03 @ 10:51:38
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0