Stirra på mig som jag vore King Kong

Lördag: Jag och Calligirl gick runt på stan och shoppa lite.
Sen senare på kvällen träffade jag ID, Molly & Madde. Det var jätte mysigt.
Vi satt och chilla lite och hade allmänt mys.

Söndag: Var och tävla med mina favorit brudar. Två brons.
Tycker det är jätte bra faktiskt. Sen sov jag hos Jenna.

Måndag: Vaknade upp med Jenna, vi åkte till Ikea och sen hem till mig en stund.
Sen där efter åkte vi till Papas Tapas och firade Jenna Lundstedt. Sen åt vi tårta
hemma hos Lovisa och fira Jenna ännu mer. Efter det var Jenna Lundstedt, 
Lisa & Daniella och jag kvar på stan och chilla, vi spela lite kortlek. Myyys.

Tisdag: Hade skola på morgonen, sen efter drog jag till stan och kolla lite på
Nisse, Viktor och Joel när dom skejta. Sen drog jag hem till Joel en stund.


Tårtan som vi köpte till Jenna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0