cutie cutie, make sure you move your booty

Tjaa, Allt bra? här är det super iallafall! Idag var vi på nån "jobbgrej" med klassen, det var faktiskt ganska chill, inte bara ganska det var fan jätte chill. Imorgon har vi det igen. Träffa Jenna idag, vi luncha tillsammans. Sen efter skolan drog jag hem en snabbis, sen träffa jag en vän och sedan bar det av till träningen.

Träningen gick faktiskt super, fick till min halv skruv sen. Fan vad glad jag vart. Har haft stora problem med den, aa ni i min grupp vet ;) haha.




Jag vet att ni älskar bilder på mig, hihi jajaja jag bjuder! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är läskigt ju när du ska köra värsta salton i luften! :)<333

2011-05-04 @ 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0