UPPDATERING

haha har vart lite dålig med bloggandet,
har inte mått så bra satt säga. Men nu kommer lite uppdatering!

Onsdag: Träffade Jenna1 och irma, vi drog hemm till jenna1 och åt lite sen drog vi till lundby på nån tjej grupp, ärligt så var det ganska kul faktiskt.

Fredag: Jag drog hem till jenna2, sen stack vi hem till mig och hämta lite grejer och fixa oss osv. Sen drog vi på feest hos Jenna1, det var ganska kul men det vart knas osv, sen sov jag med jenna2!

Lördag: Min kusin sov hos oss, vi spela spel och sen kolla vi film och åt massa chips. myys!

Söndag: Är ganska trött satt säga, men nu har min kusin dragit iaf. Ska försöka få med mina syskon och spela "med andra ord" Jag svär det är de roligaste familjespelet! 



Asså ärligt det är redan skit kallt och redan massa frost på morgonen!



Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig?



ha en bra söndag! :)

Kram

2011-10-23 @ 18:27:32
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Marina

Åhh! Jag vill spela "Med andra ord" nu ^^ <3

2011-10-25 @ 14:33:51
URL: http://mariiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0