I'm Baaaaaaaaaaack!

Tjenare, nu tänkte jag börja blogga igen! hihi, saknat och blogga här faktiskt om jag ska vara ärlig. Så nu börjar jag igen. Ska försöka fixa en ny header också, den känns ganska tråkig och så har jag haft den i typ ett år nu. Så vi får se hur jag gör. 

Idag: jag åkte hem från skolan för att jag inte mådde bra, mår fortfarande dåligt så ska vara hemma imorgon också. Ganska skönt faktiskt. Och få andas från skolan. 

..för jag hade helt fullt upp i helgen, kul men jobbigt. 

aja, jag skriver mer i bloggen imorn. Puss och kram / Caaaroline 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hääärligt!

2011-10-12 @ 19:13:44
Postat av: My Vestlund

Fin bild ♥

2011-10-12 @ 21:36:16
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0